divendres, 7 de febrer del 2014

IMPROVITZACIONS DIVERTIDES

El dissabte 14 de desembre de 2013 va ser una quedada realment divertida per mi. Havíem quedat que primer anirém a la biblioteca perquè m'ajudés a fer una cosa de la universitat i després que aniríem al Castell de Sant Ferran, però al final no va ser ben bé així.

La primera part del matí vam anar a la Biblioteca de Figueres i em va ajudar a fer una pràctica de la universitat: havia de fer un dibuix d'ell mateix i una petita explicació del que havia dibuixat. Com que li encanta dibuixar ho va fer molt a gust i es mostrava molt content, alhora que el volia perfeccionar constantment per poder ajudar-me al màxim. 


Després havíem d'anar al Castell de Sant Ferran, del qual jo li havia parlat una mica. Tot i això, ell no sé pas què es devia pensar perquè no hi havia anat mai ni tampoc el situava allà on era (es pensava que estava a Empuriabrava i que hi havíem d'anar a peu) o simplement no en tenia ganes, de manera que de camí cap allà em va dir que preferia no anar-hi aquell dia i deixar-ho pendent, perquè el que ell volia era anar al Parc Bosc a jugar. I així ho vam fer. Ens vam quedar al parc i vam estar jugant amb les màquines dels Parcs Saludables, ens vam tirar a la tirolina (que als dos ens feia bastanta impressió!), als gronxadors, a l'"olla", etc.






Feia tant temps que no em gronxava que fins i tot em marejava i tot (que vella que em vaig sentir!)... i és per això que m'encanta passar estones amb en Nelson: em fa treure la nena petita que porto a dins!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada