divendres, 7 de febrer del 2014

CONTINUEM!

No sabria com disculpar-me. He estat tan enfeinada amb els exàmens i els treballs de final de semestre que m'ha estat impossible poder-me organitzar d'una altra manera i trobar un moment per poder posar al dia el blog. Espero que aquest fet no tingui conseqüències negatives més enllà de començar a omplir-lo d'etrades massivament per explicar tot el que hem anat fent, ja que malgrat que el blog s'ha aturat momentàniament, nosaltres no.

Per continuar on ho havia deixat ens haurem de remuntar a un any abans: el dia 7 de desembre del 2013, i oblidar per un moment que les vacances de Nadal i els exàmens posteriors encara no han tingut lloc. Aquest dia, com sempre, vam quedar a les 10 del mati i vam anar a esmorzar i al Museu del Joguet. Vam agafar una audioguia que ens va explicar la història de totes les joguines que hi havia exposades.

Després de la visita vam poder estar a una sala on es podia jugar a diverses coses i vam fer una construcció amb peces de fusta que semblava un temple grec i vam estar jugant al parxís.

El fet d'anar tota l'estona seguint l'audioguia potser es va fer una mica pesat per en Nelson, tot i que ell va dir que no s'havia avorrit, però després jugant vam gaudir moltíssim.
De camí cap a casa, vam passar pel mercat de Figueres on venen aliments però també plantes i altres coses. En veure les flors que hi havia va decidir comprar-li una a la seva mare, per iniciativa pròpia i amb els seus propis diners, fet que em va semblar un detall preciós. El millor va ser que va decidir que la planta es digués ROSSINYOL! Això em va emocionar molt perquè vaig suposar que quan pensava en el Projecte Rossinyol pensava en mi i va semblar que cada vegada em feia més important per ell...